Eerstvolgende les

Nog geen komende datum bekend.

Bekijk volledige agenda
Oefenlocatie

Dorpshuis Ons Dorpsleven
Poelvoordestraat 3
4431 BP 's-Gravenpolder

Lidmaatschap

Leden van onze vereniging volgen ieder jaar de herhalingslessen. Per jaar worden er 8 herhalingslessen gegeven.

Het lidmaatschap van de vereniging loopt van 1 januari t/m 31 december en wordt automatisch verlengd. De kosten van het lidmaatschap bedragen €52,50 per jaar. Dit is inclusief diplomaverlenging en een bakje koffie / thee in de pauze.

Ieder jaar wordt in maart een competentietoets afgenomen om de vaardigheden van de leden te testen. We streven er naar dat het voor al onze leden mogelijk is om deze met goed resultaat af te leggen.

Jaarlijks wordt er een ledenvergadering gehouden, waarin de financiën worden besproken en bestuursleden worden gekozen/herkozen. Ook andere punten van organisatorische aard worden besproken. Na het officiële gedeelte is er altijd een gezellig samenzijn, al dan niet in de vorm van een spel, om het seizoen af te sluiten.

Heeft u een EHBO diploma en wilt u jaarlijks uw vaardigheden op peil houden en zo uw diploma geldig houden? Schrijf u dan in bij onze vereniging.

Inschrijfformulier

Naam*